One comment on “On Strike for Christmas (2010)

  1. Ce nu inteleg eu este de ce mai scetrii articole cand siteul a fost blocat de la plata si mai rau este faptul ca aseara la OTV domnul Diaconescu a sarit peste un mesaj referitor la ddjobs . Asta mi-a intarit faptul ca totul a fost o mare minciuna si sincer imi pare rau ca sa folosit de timpul nostru ,de munca noastra .Din cate stiam eu se plateste greu asa suma de mare pe luna cam la 500.000 de vizitatori de user asa ca va las pe voi cei care scetrii sa calculati cam ce trafic trebuie pentru toti.Daca siteul a fost blocat ,tot din vina lor este deoarece trebuiau selectate la sange articolelee280a6in rest ? Vedeti-va de ale voastre ca aici totul s-a incheiat.si sfatul meu este sa o lasa-ti balta de tot , pentru ca marii blogeri sau detinatori de siteuri nu impart banii cu nimenie280a6e280a6e280a6.SARBATORI FERICITE !

Leave a Reply

