Prison Break (2005) – Serial TV

Prison Break

Prison Break Serial Online Subtitrat

Difuzat intre: 2005–2009
Gen: Crime | Drama | Mystery
Actori: Dominic Purcell, Wentworth Miller, Amaury Nolasco
Creator: Paul Scheuring
Nota imdb: 8.6

Lincoln Burrows este condamnat la moarte pentru uciderea fratelui Vice-Preşedintei SUA şi încarcerat în închisoarea Fox River, în aşteptarea executării sentinţei: moartea prin electrocutare. Fratele lui, Michael Scofield, este însă convins că Lincoln este nevinovat şi se hotărăşte să îl salveze.
Întocmeşte un plan ingenios de evadare şi, pentru a putea pătrunde în închisoare, îşi înscenează propria arestare: simulează jefuirea unei bănci, iar la proces pledează vinovat. Odată condamnat, este trimis, la cererea sa, în închisoarea de maximă securitate Fox River, unde se află şi Lincoln.
Aici începe să îşi pună în aplicare evadarea, ajutându-se de planul codat al închisorii pe care şi l-a tatuat pe corp. Pentru ca totul să decurgă perfect, are însă nevoie de cooperarea câtorva deţinuţi, criminali periculoşi, pe care trebuie să îi atragă de partea sa.

Sezonul 1
  1. Prison Break Se 1 E 1
  2. Prison Break Se 1 E 2
  3. Prison Break Se 1 E 3
  4. Prison Break Se 1 E 4
  5. Prison Break Se 1 E 5
  6. Prison Break Se 1 E 6
  7. Prison Break Se 1 E 7
  8. Prison Break Se 1 E 8
  9. Prison Break Se 1 E 9
  10. Prison Break S 1 E 10
  11. Prison Break S 1 E 11
  12. Prison Break S 1 E 12
  13. Prison Break S 1 E 13
  14. Prison Break S 1 E 14
  15. Prison Break S 1 E 15
  16. Prison Break S 1 E 16
  17. Prison Break S 1 E 17
  18. Prison Break S 1 E 18
  19. Prison Break S 1 E 19
  20. Prison Break S 1 E 20
  21. Prison Break S 1 E 21
  22. Prison Break S 1 E 22
Sezonul 2
  1. Prison Break Se 2 E 1
  2. Prison Break Se 2 E 2
  3. Prison Break Se 2 E 3
  4. Prison Break Se 2 E 4
  5. Prison Break Se 2 E 5
  6. Prison Break Se 2 E 6
  7. Prison Break Se 2 E 7
  8. Prison Break Se 2 E 8
  9. Prison Break Se 2 E 9
  10. Prison Break S 2 E 10
  11. Prison Break S 2 E 11
  12. Prison Break S 2 E 12
  13. Prison Break S 2 E 13
  14. Prison Break S 2 E 14
  15. Prison Break S 2 E 15
  16. Prison Break S 2 E 16
  17. Prison Break S 2 E 17
  18. Prison Break S 2 E 18
  19. Prison Break S 2 E 19
  20. Prison Break S 2 E 20
  21. Prison Break S 2 E 21
  22. Prison Break S 2 E 22
Sezonul 3
  1. Prison Break Se 3 E 1
  2. Prison Break Se 3 E 2
  3. Prison Break Se 3 E 3
  4. Prison Break Se 3 E 4
  5. Prison Break Se 3 E 5
  6. Prison Break Se 3 E 6
  7. Prison Break Se 3 E 7
  8. Prison Break Se 3 E 8
  9. Prison Break Se 3 E 9
  10. Prison Break S 3 E 10
  11. Prison Break S 3 E 11
  12. Prison Break S 3 E 12
  13. Prison Break S 3 E 13
Sezonul 4
  1. Prison Break Se 4 E 1
  2. Prison Break Se 4 E 2
  3. Prison Break Se 4 E 3
  4. Prison Break Se 4 E 4
  5. Prison Break Se 4 E 5
  6. Prison Break Se 4 E 6
  7. Prison Break Se 4 E 7
  8. Prison Break Se 4 E 8
  9. Prison Break Se 4 E 9
  10. Prison Break S 4 E 10
  11. Prison Break S 4 E 11
  12. Prison Break S 4 E 12
  13. Prison Break S 4 E 13
  14. Prison Break S 4 E 14
  15. Prison Break S 4 E 15
  16. Prison Break S 4 E 16
  17. Prison Break S 4 E 17
  18. Prison Break S 4 E 18
  19. Prison Break S 4 E 19
  20. Prison Break S 4 E 20
  21. Prison Break S 4 E 21
  22. Prison Break S 4 E 22

138 comments on “Prison Break (2005) – Serial TV

  1. glumesti? o zi intreaga mam uitat la prima serie a doua zi lafel am ajuns la ep 15 din a 2 serie……Incredibil ce se intampla in serialul acesta ar fi trebuit sa ia un premiu….

  2. Pentru toti doritorii care care vor “sa ia in piept”toate episoadele din cele 4 serii:primele doua serii geniale…actiune,intriga,suspans,tot ce vrei;urmatoarele doua usor dezamagitoare,dar vizionabile.Per total un PRISON BREAK de vazut!

    • amice, in spartacus e putin SF, asta e un film real, ce s-ar putea intampla si gandi ca in film, spartacus e putin ciudat, 4 vs 1? si nu-l omoara? sa fim seriosi, Nr.1 e Prison Break, punct si de la capat.

  3. nu va aparea nici un sezon 5 terminati cu asta…si eu mi-as dori sa mai faca cateva sezoane dar sezonul 4 este ultimul din pacate

  4. Cel mai frumos film posibil… are tot ce ii trebuie . Eu am ras, am plans, m-a tinut in suspans E INCREDIBIL meritaaaa vazut .

  5. da e fff bun serialul…pacar k numai e in productie:( dar nu e bagat ultimul episod the final break:D

  6. stau si ma tot gandesc cum draq poti sa intrerupi un serial ca asta……..
    total aiurea si de neinteles

  7. superb filmul!!!! ….dar se termina prea trist, nu e corect, cred ca toti fanii asteptau un final fericit cu privire la michael si sara :((((((

  8. unde e partea in care scofield o scoate pe sara din puscarie cum a-ti sarit peste asta? ar trebui sa cautati mai bine ..serialul are episoade lipsa pe site

  9. foarte frumos stateam chiar si pana la 3-4 noaptea si ma uitam la el pacat de final ca e cam trist dar as fi vrut sa mai aiba o continoare cu un final mai fericit

  10. Adrenalina la maxx ….cel mai bun serial ever. Poate sa apara si sezonul 5 linistit ….ar fi cea mai mare prostie sa nu apara .

  11. Un serial care a inceput frumos dar pe parcurs induce nuante triste pt noi, cei care il vizionam. Ma intreb cat de dobitoci ne cred scenaristii si producatorii ca sa ne serveasca o asemenea parodie de actiune in care pana si cel mai profan telespectator intelege aberatiile ce se desfasoara in acest scenariu patetic. Fiecare episod este atat de fad si previzibil incat intreg serialul ar castiga cu brio premiul de cel mai penibil si patetic film. Pacat de timpul pierdut, banii investiti si resursele consumate in detrimentul altor seriale bune si foarte bune ce au sucombat dupa un sezon sau doua.

  12. Cinefile , ma intreb asa … oare ce fel de serial iti place tie ? Tanar si nelinistit ,Razboiul stelelor ? Crede-ma pretenash ca esti singurul care abereaza in halul asta … in timp ce tot poporu’ a savurat acest film cu maxim interes ,te-ai gasit tu de colo sa spui ca e patetic si penibil .
    Nu vreau sa te jignesc ,ca nu-i frumos ,avand in vedere ca nu te cunosc ,dar… am impresia ca ori nu le ai cu filmele ,ori ai o problema grava .
    PS : -astept cu nerabdare sa-mi dai cateva exemple de “filme bune ” ,indiferent ca-i serial sau film artistic.

  13. mult prea trist….dar un film exceptional iar cei care nu stiu sa aprecieze ce e de calitate sau nu stiu sa aprecieze acest film inseamna ca nu stiu sa l inteleaga si oare de ce nu stiu sa l inteleaga?!!:))) oricum pentru cei care cred ca e o parodie sau o aberatie atunci sa demonstreze ei cum se face un film de o calitate mai buna ca acesta

  14. Foarte tare serialul, pacat ca la sfarsit moare Scofield…ma asteptam la un sfarsit mult mai ok…in rest e super smecher.

  15. `Fratilor` , acest film m-a dat peste cap. Pur si simplu` l-am adorat . In 4 zile l-am vazut pe tot , deci credeti-ma ca nu am mancat 2 zile deoarece nu puteam sa ma deslipesc din fata PC-ului . IL urmaream de la 11 seara pana la 6-7 dimineata . Merita vazut , din punctual meu de vedere este cel mai frumos serial si cel mai reusit..are tot ce vrei.

  16. Este cel mai tare film vazut vreodata, nu am ajuns la final dar am aflat ca moare Scofield, clar n-or sa mai scoata sezonul 5 pentru ca nu-i mai vad rostul.. Ca sa ce? sa moara toti?

  17. Nu am cuvinte. Superb!!!nota 10, ma facea sa nu dorm noptile sa vad cat mai multe parti.Merita vazut pana la capat doar veti intampina lipsa un episod si e bagat altu din urma dublu. (Sezonul 4 Episod 18)

  18. e super eu lam vazut de nenumarate ori :Xstiti ca sezonul 4 are 2 episoade in lus aici vad ca nu le da in cele 2 episoade sara e arestata o ajta michael sa evadeze in schimb el moare

  19. Cel mai tare serial, insa toata povestea este stricata de finalul serialului care este ilogica , se vede ca a fost o chinuiala ca sa dea un final neasteptat serialului, insa rezultatul este penibil. Pacat, insa daca nu luam in considerare finalul ramane cel mai tare serial de pana acum. La cate ideii geniale au avut regizorii acestui serial nu imi dau seama cum au ramas fara ideii exact la final

  20. De ce un sfarsit atat de trist… 😦 nu m-am gandit niciodata ca mike o sa moara.. 😦 in rest totul a fost super

  21. Oh buna un film exceptional , mi-as dori sa aiba inca 30 de sezoane =)) desi am doar 11 ani iubesc acest film , deci e omg

  22. Un film foarte interesant.. sincer sa va zic.. primele 2 sezoane pana cand au evadat michel cu ceilalti de la fox rivers a fost super tare…suspans,emotii,etc dupa aceea parca am vazut alt film…nu prea se leaga sezoanele intre ele..oricum pentru mine ramane primul serial vazut.. si cel mai bun film.. pacat de final..si as astepta cu nerabdare sezonul 5.. deaorece m-am obisnuit cu filmu alta si nu imi va place sa stiu ca nu o sa il mai vad.. in nici un caz nu m-as uita inca o data la el…dupa ce stii tot xce s-a intamplat in film nu isi mai are farmecul…cand o sa imi fie dor de film.. poate il m

  23. Un film extraordinar,pacat de final:((dupa toata munca depusa de michael merita un final mai happy….oricum felicitari producatorlor si multumiri site-ului…asteptam sezonul 5:))

  24. trebuie sa cautati si The Final Brack. Acolo veti vedea o alta parte a filmului, care nu o gasiti pe acest site. Eu am vazut serialul de 2 ori, ultima oara l-am vazut in 3 zile

  25. Pacat de michel scotfield ca a murit in rest nota 10 pentru serialul asta !!! am doar 12 ani si nu mam culcat 4 zile la rand pentru filmul acesta deabea astept sa apara sez 5 dar cu fiul lui cred ca o sa fie ca el a murit cred !!!

  26. Foarte tare filmu . Dar foarte trist finalu. Ar fi trebuit sa fie altfel nu cred ca mai exista
    Al 5 episod . Fara scofield nu are sens filmu

  27. Din ‘ 68 pana azi 2013 , de la The Saint cu Simon Temler, Mannix, Kojak cara sunt niste seriale ‘ pigmeu’, serialul Prison Break merita Oscar pentru scenariu si interpretari exceptionale, m-a tinut cu sufletul la gura, parca au fost niste reale intamplari inspirand pe magistralul Paul T. Scheuring pentru care am un deosebit respect pentru profesionism, atat pentru el cat si pentru principalii actori din distributie. Alexandru

  28. Azi am terminat sa vad serialul. Este al doilea film la care am plans la final,a fost cel mai frumos film vizionat vreodata,in 3 saptamani am terminat de vazut 81 de episoade. Nu exista sezonul 5 , ci inca 2 episoade din sezonul 4 care nu sunt puse pe site,in final Michael Scofield moare electrocutat. Ce vedeti voi pe net,cu sezonul 5 este “fan-made” , este facut de un fan. Prison Break va ramane cel mai bun film pentru mine! Cu stima , Lospa Ciprian .

  29. De mult n-am mai vazut asa un serial atractiv. Este complet,imprevizibi,cu un final minunat. Il recomand tuturor sa-l vizioneze. Bravo !

  30. Foarte tare filmul, stateam aproape pana dimineata, cu toate ca peste 3 ore trebuia sa fiu la scoala, stateam ca un obsedat, cu telefonul pe sub plapuma :)) Foarte mare pacat de acest final foarte trist :(, dar, dupa parerea mea regizorii si scenaristi intentionat au creat acest final, eu zic ca va exista si sezonul 5, pentru ca, ganditi-va la acele momente in care credeam ca totul s-aa terminat, dar nu era asa, Micheal gasea o solutie, nu prea cred eu ca el a murit :), astept pareri despre opiniabmea 🙂
    Remediati si voi problemele va rog:
    -sezonul 3, episodul 7 are probleme cu subtritrarea
    -sezonul 4, episodul 18 este un episod din sezonul 2
    -nu apar ultimele 2 episoade din sezonul 4

  31. Cel mai frumos si interesant serial,de când a apărut l-am văzut de 5ori e ca un drog.știe cn când apare sezonu 5?daca o sa apăra.

  32. Evitati,creeaza dependenta. Bun bun bun bun bun de tot serialul. Mai rau este ca apar idioti ca Deeu Palcu ,Cosmin si altii care devoaleaza finalul…

Leave a Reply

