Overboard (1987) Amnezie cu surprize

Umor si fantezie intr-o combinatie perfect dozata. Joanna, o bogatasa rasfatata de soarta, decide ca a sosit vremea sa schimbe ceva in viata ei. Alege, asadar, schimbarea cabinei ei de pe iahtul conjugal, refuzandu-i, insa lui Dean, tamplarul, plata pentru munca facuta. In timpul croazierei ce urmeaza, Joanna cade peste bord si este recuperata… de cine altul decat Dean! Amnezia totala a Joannei da nastere unui intreg sir de aventuri(casnice) incredibile, din care este greu de iesit, dar nu si imposibil: si, mai ales, nu cu buzunarele goale!

video

One comment on “Overboard (1987) Amnezie cu surprize

  1. a comentat: 1. zoso icnepe sa vorbeasca in verdicte. ai grija ca e periculos2. k dovada, unii mai slabi de inger au si inceput sa creada ca efectiv despre asta e vorba. pentru razvan antonescu: Nu e reclama mascata. am vazut si eu ca si voi siteul pe bloguri, am intrat aseara de curiozitate si mi s-a parut interesant subiectul atit. nimic mai mult.PS pentru cei care nu ma cunosc. nu-mi sta in caracter sa trisez, sa fac reclama mascata sau alte timpenii. si am si puterea sa recunosc in momentul in care gresesc 0 0

Leave a Reply

